Začetek leta je tu in z njim tradicionalne novoletne zaobljube! Pod tem pojmom razumemo vse cilje, ki si jih zastavimo v začetku leta in jih poskušamo sprejeti v svoj življenjski slog. Novoletne zaobljube izboljšujejo kakovost življenja in nas bogatijo, poleg tega pa simbolizirajo nov začetek. Med najpogostejše novoletne zaobljubje prištevamo spremembo prehranjevalnih navad, pogostejše ukvarjanje s športom, opustitev kajenja in pitja alkohola, menjava službe, iskanje partnerja, varčevanje denarja, potovanje okoli sveta itd.

Statistika pravi, da si skoraj polovica ljudi v začetku leta postavi novoletne zaobljube, izpolni pa jih manj kot desetina. Zakaj?

Velika napaka, ki jo počne večina ljudi pri postavljanju novoletnih zaobljub je neustrezen rok trajanja le-teh. Namreč, zaobljube so postavljene za kratki rok in ne rešujejo izvirnega problema. Največkrat se zaobljube držimo v prvem tednu januarja, dejanskih planov za naprej pa nimamo. Zaradi primanjkovanja zavzetosti do uresničevanja zaobljub smo neuspešni.

 

V čem je ključ do uspeha?

  1. Zapišite svoje zaobljube

Zapišite svoje zaobljube na list papirja in ga postavite na vidno mesto. Odgovorite si na vprašanja zakaj želite uresničiti zaobljubo, kako se boste počutili, če boste uspeli, koliko odrekanja bo potrebno za uresničitev zaobljube ter kako bo dosega zaobljube izboljšala vaše življenje na dolgi rok? Zelo enostavno, a bistvenega pomena, saj tako ne boste pozabili nanje tudi, ko vam bo najtežje.

  1. Zaobljube naj bodo merljive

Namesto, da boste z novim letom pogosteje obiskovali telovadnico, si raje zadajte, da jo boste obiskali trikrat na teden, vaš trening pa bo trajal vsaj petinštirideset minut. Na koledarju si označujte križce in zlahka merite, če dosegate zadani cilj. Na tak način boste veliko lažje ostali na pravi poti in vztrajali do konca.

  1. Odstranite ovire

Pojdite čez svoj seznam zaobljub in poiščite vse možne ovire, ki lahko preprečijo vaš uspeh. Poiščite način, da ovire odstranite in šele nato nadaljujte s korakom številka štiri.

  1. Začnite počasi

Morate si postaviti cilje, ki so uresničljivi. Na primer, če je vaš cilj pogostejše ukvarjanje s športom, si za šport rezervirajte tri popoldneve v tednu in ne sedem. Če je vaš cilj izguba telesne teže, poskusite z rezom ene razvade, na primer s posladkom. Namesto tega si raje privoščite sadje ali smoothie.

  1. Delite izkušnjo

Pogovarjajte se. Poiščite prijatelje, sorodnike, sodelavce, znance na telovadbi, ki imajo enake cilje in si bodite v oporo. Imeti nekoga ob sebi pri premagovanju ovir na poti do cilja je veliko lažje in manj zastrašujoče kot biti sam.

  1. Motivirajte se

Na spletu poiščite motivacijske citate in si jih nastavite kot ohranjevalnik zaslona na vaših pametnih napravah. Poleg tega si najdite vzornika in posnemajte njegove dobre prakse.

  1. Nagradite se za trud

Osredotočite se na pozitivne plati zaobljube in ne razmišljajte o tem, kakšne bodo posledice, če vam zaobljube ne bo uspelo izpolniti. Negativno razmišljanje bo pritegnilo nase negativne rezultate. Pri doseganju zaobljube boste uspešnejši, če se boste sem ter tja nagradili za vztrajnost in proslavili svoje dosedanje uspehe.

  1. Ne odnehajte

Ključ do uspeha leži v odločitvi. V odločitvi, da zmorete in, da boste dosegli cilj. Bodite dosledni in ne odnehajte.

V NOVEM LETU VAM EKIPA DIETA.SI ŽELI ČIMVEČ USPEŠNO URESNIČENIH ZAOBLJUB, ZDRAVJA IN LJUBEZNI. SKRBITE ZASE IN ZA SVOJE ZDRAVJE, SAJ IMATE LE ENEGA.

slika41

 

 

 

 

 

Add to Favourites