Dieta s testeninami

O dieti:

Testenine so živilo, ki sodi v skupino ogljikovih hidratov, ki so najpomembnejši vir energije za telo in temeljni za uravnovešeno prehrano. V dieti s testeninami so zajeta vsa živila, ki so pomembna za zdravje. Dieta je zelo praktična in enostavna, teža pa se zmanjšuje zaradi kombinacije živil, kar pomeni, da gre za kombinacijsko dieto, s katero se spodbuja presnova. Z dieto lahko izgubite do 5 kilogramov in traja 14 dni, priporoča pa se vsem s počasnim metabolizmom in prebavnimi težavami. Dieta je razdeljena na dva dela. Po 7 dneh so jedilniki malo bolj bogati. Količino živil v jedilniku še naprej izbirajte sami. Kosilu so dodani ogljikovi hidrati v obliki integralnih (polnozrnatih) grisinov. Še vedno je dnevno dovoljeno jesti le eno žlico olivnega olja. Dvakrat tedensko namesto olivnega olja konzumirajte druge vrste olja: sezamovo olje, sončnično olje, sojino olje – pomembno je, da so ta olja izdelana s hladnim prešanjem. Vedno dajte prednost sezonskemu sadju in zelenjavi, saj so ti bogatejši z vitamini in drugimi snovmi, ker so še sveži. Da bi se pospešil metabolizem, je treba v drugem delu diete uživati živila, ki se lahko prebavljajo, a imajo veliko energetsko vrednost. Riž, testenine, krompir in kruh so idealni za večerjo. V tej dieti je možno tudi zmerno pitje alkohola, a sami le tega ne priporočamo in svetujemo, da je namesto vina boljše popiti kakšen naravni sadni sok brez dodanega sladkorja, npr. borovničev, višnjev ali sok iz črnega ribeza.

Dodatna navodila:

Da bi pospešili prečiščevanje telesa, morate med dieto vnašati dovolj tekočine, vsaj 2 litra vode dnevno. Dnevno lahko zaužijete največ eno žlico olivnega olja, uporabljenega kot začimba ali za kuhanje. Olivno olje lahko izmenično zamenjate tudi z drugimi rastlinskimi olji, a le ta lahko uporabite največ dvakrat tedensko. Jedi lahko začinite z začimbnimi rastlinami. Vinski kis nadomestite z jabolčnim ali pa z limoninim sokom. Namesto navadnega sladkorja uporabljajte fruktozo. V prehrano vključite sveže sezonsko sadje in zelenjavo. Čaji iz janeža, sleza in koprive pospešujejo izločevanje tekočine, piti pa jih morate nesladkane ali jih vsaj sladkati z umetnimi sladili. Testenin ne smete začiniti z mastnimi in preveč obdelanimi omakami. Brez takšnih dodatkov jed lažje prebavljate. Ob sobotah in nedeljah lahko kosilo zamenjate z večerjo in obratno.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta

1. dan
Zajtrk: kava ali čaj, sezonsko sadje (gozdno sadje, lubenica, jabolka, hruške, kivi)
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: piščančje meso z žara ali kuhano v ekonom loncu, začinjeno z začimbami po želji, kuhana zelenjava (špinača, ohrovt, blitva, stročji fižol)
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: testenine z zelenjavo (jajčevec, bučke, paprika)
2. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj iz koprive
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: riba po želji (kuhana ali pečena), zelenjava kuhana na pari
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: integralni (polnozrnati) riž z bučkami, kuhana zelenjava
3. dan
Zajtrk: kava ali čaj, sveže sezonsko sadje
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: skuta, zelenjava kuhana na pari
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: solata iz testenin in sira ali kuhane zelenjave, narezane na kockice
4. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj iz janeža
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: nemastna teletina, govedina ali svinjina z žara, kuhana zelenjava
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: testenine z grahom, pečena zelenjava
5. dan
Zajtrk: kava ali čaj, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: riba z žara ali pečena v foliji, začinjena z začimbami po želji, zelenjava kuhana na pari
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: juha z ješprenjem in stročnicami po želji (fižol, grah, leča) – ričet, pečena zelenjava
6. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj iz sleza
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: pečeno puranje meso, piščančje meso ali zajec, kuhana zelenjava
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: testenine s paprikami, zelenjava kuhana na pari ali pečena
7. dan
Zajtrk: kava ali čaj, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: 2 trdo kuhani jajci, pečena zelenjava
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: pizza z zelenjavo ali gobami, pečena zelenjava
8. dan
Zajtrk: 1 nemasten jogurt ali capuccino iz delno posnetega mleka, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: piščančje prsi z žara, kuhana zelenjava (špinača, ohrovt, blitva, stročji fižol)
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: testenine s paradižnikovo omako, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
9. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj ali kava
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: pire iz zelenjave, pečena riba, kuhana ali surova zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: integralni riž z žafranom, kuhana zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
10. dan
Zajtrk: 1 jogurt ali capuccino iz delno posnetega mleka, sveže sezonsko sadje
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: skuta, zelenjava kuhana na pari ali surova, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: solata iz testenin s surovo/kuhano zelenjavo narezano na kockice, kuhana zelenjava, zavitek integralnih grisinov, kozarec vina ali borovničevega soka
11. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj ali kava
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: zelenjavna juha, teletina, govedina ali svinjina z žara, zelena solata, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: testenine s pečenimi paprikami, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
12. dan
Zajtrk: jogurt ali capuccino iz delno posnetega mleka, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: riba po želji, z žara ali pečena v foliji, začinjena z začimbami po okusu, zelenjava kuhana na pari ali surova, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: juha z ješprenjem in stročnicami po želji – ričet, pečena zelenjava, zavitek integralnih grisinov, kozarec vina ali borovničevega soka
13. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj ali kava
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: pečeno puranje meso, kuhano zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: testenine z omako pesto, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
14. dan
Zajtrk: jogurt ali capuccino iz delno posnetega mleka, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: zelenjavna juha, omleta iz 2 jajc, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: pizza z zelenjavo ali gobami, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
Add to Favourites